Etienne Debruyne start als ‘Fiscaal expert’ en verzekeringsmakelaar. Hij werkte voornamelijk voor Mercator verzekeringen (nu Baloise) en als agent voor de NMKN. Dit alles van bij hem thuis in de Stuiverstraat te Oostende.

Overname boekhoud -en verzekeringskantoor door Bart Vandaele. Benaming wijzigt naar Vandaele - Debruyne.

Verhuis kantoor van de Stuiverstraat naar de woning van Bart Vandaele en Hilde Beel (mijn ouders) in de Generaal Jungbluthlaan te Oostende. Etienne blijft nog meewerken.

Etienne Debruyne gaat op welverdiend pensioen, Bart en Hilde bouwen het boekhoud- en verzekeringskantoor verder uit

Bart Vandaele gaat als immobiliënmakelaar aan de slag. Het boekhoudkantoor wordt verkocht. Enkel de verzekeringen worden verder gedaan, door mijn mama, Hilde.

Dochter Anneleen neemt het verzekeringskantoor over. Deze verhuist naar het Flamincka Park 3 te Jabbeke. Klanten kunnen nog terecht in de Generaal Jungbluthlaan.

Persoonlijke aanpak

Hoewel het digitale aspect van de verzekeringswereld steeds belangrijker wordt, blijven wij ons daarnaast volledig richten op een persoonlijke aanpak. We willen onze klanten leren kennen om hen de meest geschikte verzekeringsoplossingen te bieden, zowel voor particulieren als professionelen.

We beschouwen de digitale tools als ondersteuning hiervoor: via de klantenzone op onze website of de MyBroker-app hebt u als klant 24/7 toegang tot uw persoonlijke dossier.

In het streven naar een optimale klantenservice moedigen wij u aan om ons te contacteren. Lievere een keer te veel dan te weinig.

Werken in eerlijkheid

Eerlijkheid is een kernwaarde in ons werk. We streven altijd naar een transparante en open communicatie met onze klanten, ongeacht het soort engagement dat we aangaan. Onze core business is het opbouwen van langdurige samenwerkingen.

We staan garant voor een persoonlijke aanpak, waarbij we iedere klant op een gelijke manier benaderen. We geloven dat een diepgaande connectie met onze klanten een absolute meerwaarde biedt.

Service

Service en bereikbaarheid zijn bij ons kantoor geen loze woorden. Ontbreekt uw verzekeringsbewijs tijdens de autokeuring? Wij mailen het u per direct door.

U vertrekt morgen op reis, maar hebt nog geen reisbijstand? Geen zorgen, wij maken de reisverzekering zo snel mogelijk op, zodat u alsnog zorgeloos kan vertrekken.

We werken proactief met u samen en nemen zelf contact met u op in situaties als deze:

  • Wanneer u kan overwegen om uw omnium te schrappen
  • Wanneer uw kinderen de leeftijd bereiken waarop ze beginnen met de wagen te leren rijden
  • Na verbouwingen die achter de rug zijn

Zo ontzorgen we u als klant zoveel mogelijk en kunnen we onaangename verrassingen vermijden.

Maatwerk

Ons streven is om uw dossier om de paar jaar grondig te onderzoeken en evalueren. Tijdens deze evaluatie bekijken we onder andere volgende aspecten:

  • Zijn uw verzekeringen nog steeds afgestemd op uw behoeften en situatie?
  • Welke toekomstplannen heeft u die onze aandacht vereisen?